Ви увійшли як Гость
Група "Гості"Вітаю Вас Гость
П`ятниця
26.04.2024
14:51

Євроклуб "Euroworld" КЗШ №114   

Наш час
Погода в Європі

Меню сайту
Категорії розділу
Святкуємо та відзначаємо події разом! [290]
Новини ЕС [51]
Новини України [73]
Новини нашого Євроклуба [164]
Наші газети [25]
Форма входу
Пошук
Карта світу
Календар
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наші досягнення
Фоторепортаж
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Грудень » 16 » Євросоюз дав Україні 5-10 років на зміну назв «конфліктних» товарів
07:15
Євросоюз дав Україні 5-10 років на зміну назв «конфліктних» товарів

Євросоюз запропонував 5-10 років перехідного періоду для українських виробників з метою вирішення проблеми географічних назв виробленої продукції. Україна має намір розглянути цю пропозицію через призму доступу на ринок ЄС і з урахуванням інтересів національних виробників.

«Ми отримали пропозицію про перехідний період на 5-10 років. Ми на це подивимося через призму того, що за географічні назви нам потрібен доступ на ринок. У цьому світлі ми будемо робити зустрічні пропозиції з урахуванням інтересів наших виробників», – повідомив заступник міністра економіки України Валерій П’ятницький українським журналістам у п’ятницю в Брюсселі після закінчення чергового раунду переговорів між Україною і ЄС щодо зони вільної торгівлі.

В. П’ятницький пояснив, що в цей перехідний період українські виробники мають провести ребрендинг виробленої продукції своїм коштом без гарантії потрапити на європейський ринок, повідомляють Контракти.

«Виробники повинні нести витрати на ребрендинг виробленої продукції, а через 10 років у вас не буде права продавати ці продукти ні на своєму ринку, ні експортувати в ЄС, ні в треті країни», – спрогнозував він можливу ситуацію.

У зв’язку з цим В. Пятницький висловив впевненість, що в майбутньому угоді має бути зафіксований механізм, «яким чином ці компанії отримають ресурси для ребрендингу», зокрема, у вигляді технічної допомоги та інших можливостей.

Разом з тим, як відзначив заступник міністра, «раціонально мислячий бізнес вже займається пошуками можливих рішень доступу на європейський ринок, зокрема перейменовуючи свою продукцію». Як приклад В. Пятницький навів приклад одночасного випуску окремими виробниками «Шампанського» і «Вина ігристого».

Крім того, після перехідного періоду продукція з таких країн як Росії, Вірменія, яка також вступає в конфлікт з географічними назвами ЄС, також втратить доступ до українського ринку. У зв’язку з цим, В. П’ятницький не виключив, що відповідні заходи будуть вжиті у відношенні українських товарів цими партнерами.

Категорія: Новини ЕС | Переглядів: 429 | Додав: IrinaYurievna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar